Srdce každého ortodoxního motorkáře zaplesá při pohledu na tuhle úpravu Sportstera. Tuningová fima Storz Performance, která tenhle strojek upravila tvrdí, že bylo nutné přijít se stylovou úpravou kultovního stroje od H&D. Harley nastoupil v roce 2004 s motorem uloženým v gumových silentblocích a otevřel tak u Sportsterů novou éru. Nikdy předtím nešlo jezdit na XL tak snadno a lehce. Reakce u Storz Performance byla okamžitá a nenechala na pochybách nikoho, kdo by si myslel, že to firma nemyslí vážně. Přestavba která nese označení XR se dá vytvořit z jakéhokoliv Sportsera mezi roky 04-06 a je jedno zda začnete řezat 883 nebo 1200-ti stovku. Mezi lahůdky určitě patří ručně vyráběná hliníková nádrž, obrácené vidlice 55mm, nebo zubaté kotouče brzd s šestipístkovými třmeny. Změněna byla i obě kola, sedlo dostalo specielní tvar, nová jsou i řídítka a oba blatníky. Trochu směšně potom ale působí zadní kyvná vidlice, která je přece jen příliš „papírová“. Celý stroj zdobí nádherný výfukový systém a celek doplňuje povedené lakování. Suchá motorka váží 215 kg což je o 38kg méně než u sériového stroje.

|