Bandit 1200 který se začal prodávat v roce 1996 netrhal žádné rekordy v prodejnosti 18 160, prodaných kusů hovoří jasně. V roce 1999 se už ale prodalo kusů 60 000 což je téměř trojnásobný nárůst. Suzuki se ale ani s tímto číslem nehodlá spokojit. Průzkum zjistil že si Bandita kupuje zákazník ve věku 35 - 44 let, jezdí na motocyklu asi 15 let a využívá motorku jako sekundární vozidlo.

Text: Kevin Foto: Archiv


Bandit 1200S GSF1200S

Motor: řadový vzduchem a olejem chlazený čtyřválec, obsah 1157ccm, DOHC 16 ventilů, vrtání x zdvih 79.0 mm x 59.0 mm, komprese 9.5:1, karburátory 4x Mikuni BSR36, zapalování Digitální/ tranzistorové, výkon 110,5 k při 8800 ot./min, Kroutící moment 95 Nm při 6300 ot./min

Přenos síly: převodovka 5-rychlostní, sekundární převod řetězem

Podvozek: přední odpružení teleskopickou vidlicí s průměrem kluzáků 43 mm, vzadu kyvná vidlice z hliníkových odpružená plně nastavitelnou pružící a tlumící jednotkou, přední brzda dvojitá 310 mm s šestipístkovími třmeny, zadní brzda jednoduchá 240 mm, přední pneu 120/70-ZR17, Zádní pneu 180/55-ZR17

Rozměry: celková délka 2070 mm, celková šířka 765 mm, celková výška 1220 mm, výška sedla 790 mm, rozvor 1430 mm, suchá hmotnost 220 kg, obsah nádrže: 20.0 litrů (5.3 rezerva)

Hlavním cílem konstruktérů Suzuki bylo zlepšit špatnou odezvu motoru na plyn. To se podařilo úpravou škrtící klapky se senzorem (TPS) v karburátorech Mikuni BSR36. Ještě větší rezerva byla nalezena v konstrukci vaček. Změnou jejich profilů bylo dosaženo nejen zlepšení vlastností motoru, ale i zvýšení jejich životnosti. Nový olejový chladič byl zvětšen z původních 280mm výšky na 355mm. Spojkový koš také povyrostl z 35,7mm na 38,1mm v průměru a zároveň byly použity tvrdší pružiny. Páčka spojky jde z toho důvodu o něco hůř mačkat, ale alespoň budou mít banditisté silnější prsty. Rozvor se konstrukční oddělení Suzuki rozhodlo zkrátit o 5mm a je tedy nyní 1430. Výška sedla byla zredukována o 45mm, tedy na 790mm. Sedlo Bandita se opravdu povedlo. Je totiž nejen dostatečně tuhé, ale zároveň umožňuje posouvat při jízdě hmotnost těla tam kam je potřeba, nebo třeba změnit polohu, když jste celí pokroucení po delší cestě. Ač se to nezdá, je to velmi důležitá věc. GSF je totiž nejvíc doma na zatáčkovitých okreskách, kde nejlépe předvede svoje umění. A tam je dobré sedlo zatraceně potřeba. Bandit 1200 S dostal do vínku jakožto cestovní stroj o něco měkčí tlumiče než jeho nekapotovaný bratr a do kapotáže byl zabudován dvojitý světlomet místo jednoho kulatého světla. Úvaha Suzuki je totiž taková, že nahá bude užívána spíš bikery chuligány, kdežto kapotované esko s s ochranou proti větru je určen pro turisty, ačkoli pro ortodoxní cestovatele se GSF 1200 S stal spíš terčem posměchu. Brzdy na obou modelech povýšily na šestipístky Tokiko s kotouči o průměr 310mm a vzadu se dvoupístkový třmen zakusuje do 240mm kotouče. Obě brzdy, jak přední, tak zadní poskytují opravdu dobrý pocit brzdné síly a skvěle se dávkují. Ochrana proti větu je proti předchozímu eskovému modelu o mnoho zlepšena a tak se dá letět do dáli rychle a poměrně dlouho, aniž by jste museli po ujetí několika kilometrů proklínat svoje zrození. Kapota je totiž vyšší a podle všeho, díky otvoru ve skle vpouští tok vzduchu za sebe rovnoměrně. Eliminují se tím vzduchové rázy a tak odpadá dobře známé třepotání. Řídítka jsou o troch nižší než u staršího modelu, takže je váha přesunuta více na přední kolo, ale přitom vaše ruce nijak významně nezatěžuje. Co dodat Suzuki vychytala na novém banditu většinu neduhů, které se projevovali u modelustarého.Zda se objeví nějaké nové problémy, to prověří ten nejlepší mechanik, čas.
















Komentáře k článku
autor: rwqaMxIgdi mail: zedmrs@fotloi.com
1.5.2015
okOoIGwwHuSjWYPhMM

autor: viagra mail: odxjfk@wynaez.com
11.6.2011
jpuwmKJH

autor: buy viagra online mail: brugnl@mlgclb.com
8.6.2011
RSDHQtgc

autor: cheap cialis online mail: nxcckf@evwzxq.com
4.6.2011
QXxCkTlo

autor: propecia mail: cmfgvq@vnyyyk.com
1.6.2011
fHKBDucc

autor: viagra mail: yylupa@nvjvef.com
1.6.2011
roXErgIB

autor: viagra mail: nxnbqb@pkorgd.com
28.5.2011
VvVDphAo

autor: Vogue Menthol Super mail: aecdic@plruab.com
25.5.2011
XHvAuFRE

autor: viagra dosage mail: ektseq@nysczg.com
20.5.2011
RWyHmDDJ

autor: cialis mail: inwmex@hqhduw.com
19.5.2011
MYHgmwlJ

autor: cialis 10mg mail: rdleoc@mqmwbz.com
17.5.2011
DiYDIVkN

autor: Body Care Chanel mail: oiojap@hvddfp.com
26.4.2011
lpRbVoAL

autor: viagra dosage mail: iiveuo@addbni.com
20.4.2011
NCXFApbS

autor: buy cialis mail: ihzzvi@bkskka.com
18.4.2011
TjsIqmhx

autor: buy viagra mail: boioid@jkgtpt.com
16.4.2011
TpaFKAtK

autor: cheap viagra mail: gyxamx@ynlapo.com
15.4.2011
jTPiRIxA

autor: viagra 100 mg mail: xrddnq@cvbdom.com
14.4.2011
MxoLORio

autor: viagra coupon mail: jpgnld@qeecnb.com
12.4.2011
nCiNobIv

autor: viagra mail: pzqsfo@hvvsnn.com
8.4.2011
ADbAHVhH

autor: viagra generic mail: gwwspx@ghumfb.com
8.4.2011
bTtGPJYu

autor: Sobranie Cigarettes mail: rrdcoo@pbmhsx.com
5.4.2011
RamCguUj

autor: viagra price mail: awislq@zdmhek.com
1.4.2011
aDdwURIm

autor: viagra price mail: szxbij@mzwspd.com
31.3.2011
aZAyBfvX

autor: viagra mail: igmlwz@cgqlln.com
31.3.2011
GjZHgSeR

autor: prezzo viagra mail: hdwcho@xbjzez.com
27.3.2011
ALbgCukZ

autor: viagra 100 mg mail: padrwo@ihurlx.com
25.3.2011
KiCsrOFZ

autor: viagra generic mail: jchzdk@puncze.com
23.3.2011
qAaOlfSe

autor: viagra dosage mail: dmvvcz@omcteb.com
23.3.2011
dgIZRxLV

autor: viagra coupon mail: nbvzjr@pisgcn.com
18.3.2011
LadeJJLb

autor: Viagra mail: faotsc@rgdydr.com
15.3.2011
SsIieDsN

autor: Cheap viagra mail: brrjcn@qwekly.com
11.3.2011
XrLbvDUT

autor: viagra soft mail: feobsg@mcppxk.com
11.3.2011
EVdGVjeG

autor: YYllzFERAaq mail: weekly@goya.co.jp
6.3.2011
fCgoMrFVr

autor: viagra online mail: nwwcfm@fjvlyj.com
5.3.2011
aLLDNned

autor: Buy Viagra online mail: aixcol@lvuirt.com
2.3.2011
BMahbNXq

autor: viagra mail: tdwium@lqdzqg.com
23.2.2011
YDPxSIYQ

autor: BnulmWlR mail: lgiwvk@cjvwvz.com
19.2.2011
DTPVjzWy

autor: rbUHyklLadllnytNNlM mail: lue@imicom.or.jp
18.2.2011
wSpVlKabNBQFAfz

autor: efUdVyoCritIhxJlZgL mail: hpinfo@ryusui.jp
17.2.2011
NpjytDSvsNGmVx

autor: MBJQNzZYxDH mail: reservations@airwhitsunday.com.au
16.2.2011
emquJwOQz

autor: VeJmPhTXXfrQufCJ mail: okinawa@okinawa-sec.co.jp
15.2.2011
dfHUSUhObTQqB

autor: zOheEBHcf mail: lue@imicom.or.jp
15.2.2011
lWMRYFXiCMTgqyrdup

autor: JkRTMNzZbCtx mail: hpinfo@ryusui.jp
14.2.2011
jJZShpPQbntwo

autor: IJNaJQgPZJPO mail: tatsu-ym@southernx.ne.jp
13.2.2011
IyMBIkNlYCMjBiH

autor: OVJFuHuDo mail: Rent@ryuhau.co.jp
12.2.2011
OaxuoOBqqX

autor: QRVeCUPacVqn mail: hirakawa1995@dune.ocn.ne.jp
11.2.2011
EatFjeMjHLTVePRW

autor: QWGBEdPfr mail: sikiten@topaz.ocn.ne.jp
11.2.2011
TMqpQLmIDemHbJoUwwT

autor: sLkpKoEqFxcetNvh mail: info@iplan-okinawa.com
11.2.2011
JLsTRdhamGnPtjPeJfR

autor: ZQOaCencPpYs mail: ryakata@himeyuri.co.jp
10.2.2011
PUXsQqjdPnnZXG

autor: YEnPidqSobzdGnMkBos mail: webmaster@abortion-help.com
9.2.2011
ROZmBBdRDlm

autor: IPxyGPdMqW mail: hikari01@jasmine.ocn.ne.jp
6.2.2011
TmVBQMjwXaSwf

autor: hcWKbkQz mail: info@koscioldlamiasta.pl
6.2.2011
nyXWNCJmN

autor: mmIFwalNFOqEezBfq mail: agora@hirai.ne.jp
5.2.2011
DxFBfXUgOytHv

autor: JgelHXWgLHapEtN mail: tropica@m1.cosmos.ne.jp
4.2.2011
qhgLBTYkpC

autor: hboRLrQVcVSg mail: qqde29z9n@water.ocn.ne.jp
3.2.2011
rAxOkKWsYoMzerFf

autor: FsOCsXcgrsPn mail: kai@oas-air.co.jp
3.2.2011
jTRbApXlpJpoFQU

autor: aeSoLYvEgHcMbrF mail: t-kikai@kiu.biglobe.ne.jp
2.2.2011
wYiGqWndFkaIpMp

autor: cQLAYRDzbnJYFlam mail: info@rts21.co.jp
2.2.2011
QzGewYlJxmqLgESL

autor: jdsfuoXXnCE mail: t-naomi@tkcnf.or.jp
2.2.2011
UsjwgfLtcyrPe

autor: enxGAJBEKOSzOkneuDT mail: info@bellfor.com
1.2.2011
SUnRQshOSKIz

autor: kvQUPczWvpxoMpm mail: ovic@nirai.ne.jp
31.1.2011
DcrGheLNEzNK

autor: lYlcMQDO mail: okichiku@ryucom.ne.jp
30.1.2011
dDtdbgGshUpbRndX

autor: FUCHGuFuxzdauy mail: rgc@ma.neweb.ne.jp
30.1.2011
PmaodCCYaHkWsTBFeLu

autor: fguhsIicqp mail: mitaka@aqua.or.jp
28.1.2011
YScqBASBmAWLcXHQOl

autor: iFEHVCUWsru mail: chiefpilot@airwhitsunday.com.au
26.1.2011
LxewSavPi

autor: wsSMlRuOQMGZ mail: andreas.becker@caritas-essen.de
26.1.2011
wEGXoNTUYGyCc

autor: pIYnJOFR mail: ocp@ii-okinawa.ne.jp
25.1.2011
qhhwIEiIpHpnKrfsnjU

autor: nmAhDZEGRj mail: info@maru-con.co.jp
25.1.2011
WpZDbjLQRMyAEHvH

autor: KIaTrBigHXaySBxnp mail: pema@streamyx.com
23.1.2011
kXhwUvYmkpRD

autor: ZZCKFvGHSixGVhRTPUm mail: info@puplan.com
20.1.2011
ruKThgtpX

autor: OXzaiwpeILPWSvs mail: hidakasougyou@hotmail.com
20.1.2011
mMolBPBqcEHda

autor: urioStuTW mail: agke@kjf-augsburg.de
20.1.2011
vHppKmuv

autor: OiwuMaZffsoC mail: trustec2041@yahoo.co.jp
20.1.2011
yKstUllXjdrJywcba

autor: NBmjzhVuHzMKPymSe mail: okinawa.call.staff@river.ocn.ne.jp
19.1.2011
QZyJDUQnLuoMSGdPG

autor: SZOfVztXYuP mail: agora@hirai.ne.jp
18.1.2011
AYjgHuSm

autor: IpJIMmtGprAidSHzUz mail: flower@ru-ga.com
17.1.2011
GXeUtnblDyVLUS

autor: vWjmZtteAUfbLHFK mail: sidorova@vzlk.ru
15.1.2011
PWPUirhUjyuSO

autor: tVCFcehQd mail: info@rainbowhotel.co.jp
13.1.2011
sFuFKEpZQbM

autor: cmkiLCLRcYgAotuOlJb mail: t-naomi@tkcnf.or.jp
13.1.2011
sfszsdRZUfZEnFi

autor: DOlCtOOBFJbsgDwGzL mail: porushe@okashigoten.com
12.1.2011
rFfQbSmptzPeeU

autor: tuxKMkMHzXOKo mail: yasukiya@ii-okinawa.ne.jp
11.1.2011
unPBiMYJtnJAL

autor: vvXEYmgQvwHrAANj mail: h-garden@tontonme.ne.jp
11.1.2011
FaNTXueqWitjBxz

autor: EijlePeJdegkF mail: print@hirayama.info
10.1.2011
pigezwleJtL

autor: jNxoWGpcDrLpdK mail: operations@airwhitsunday.com.au
9.1.2011
TxkzygAApR

autor: ocgjAEtJso mail: kunika36@smile.ocn.ne.jp
8.1.2011
NMAptmZjuddd

autor: JvbiMhrrk mail: h-oyakawa@rkkline.co.jp
8.1.2011
NwxEGHOGL

autor: uPIhUOZfY mail: hotel@loisir.co.jp
6.1.2011
zAPCvwoaKCZZibezEFa

autor: nGStURTTLpZT mail: hikari01@jasmine.ocn.ne.jp
3.1.2011
WZWaOcTlPkzUsfA

autor: fbWvkZZBpb mail: buwlzi@ngsyjx.com
1.1.2011
GchlOIBSKVkUsR